Kiiicccccckkkkkkiiiiinnnnnnnn. Iiiiiiinnnnnnnnnnnnnnn

Talk about Anything

Moderator: MOO

LeeDaLifter
Posts: 233
Joined: Thu Mar 28, 2019 12:37 pm

Kiiicccccckkkkkkiiiiinnnnnnnn. Iiiiiiinnnnnnnnnnnnnnn

Postby LeeDaLifter » Mon Apr 15, 2019 11:53 am

Yyyeeeeerrrrrrr brooooo

Love dis shit ma fam, its my new favorite thing to consume, ever!!!

Shit bro I feel da love...... Mmmmmm mmmmmm mmmmmm,,,, mmmmmm mmmmmm mmmmmm I love it so hard I'll show ma weights how much I love them too... Love 'em real hard ;) hahahaha

When ma love hits maximum levels I'm bouncing on da dbs ma bros

LeeDaLifter
Posts: 233
Joined: Thu Mar 28, 2019 12:37 pm

Re: Kiiicccccckkkkkkiiiiinnnnnnnn. Iiiiiiinnnnnnnnnnnnnnn

Postby LeeDaLifter » Mon Apr 15, 2019 11:55 am

I mmmmmm gaaaaan eeeeeeatttt oooooooo mmmmmm needed meeeetttaaallll broooooooooooos!!!!!!!!!!!!!!!!! Ahhhhhh!!!!!!!! A aaaahhhhh ahhhhhh!!!!!!!!!!

I did naughty full scoop hahahahaha :ugeek: :lol:

Geeeeeetttt it into yaaaaaaaaaa hahaha :twisted:

LeeDaLifter
Posts: 233
Joined: Thu Mar 28, 2019 12:37 pm

Re: Kiiicccccckkkkkkiiiiinnnnnnnn. Iiiiiiinnnnnnnnnnnnnnn

Postby LeeDaLifter » Mon Apr 15, 2019 12:02 pm

Workout time now ma bros

Fuuuuuucckkkkkiiiinnnn feeeeellll mintaaaaaaa

Gan do life in jail for killlin my workout

LeeDaLifter
Posts: 233
Joined: Thu Mar 28, 2019 12:37 pm

Re: Kiiicccccckkkkkkiiiiinnnnnnnn. Iiiiiiinnnnnnnnnnnnnnn

Postby LeeDaLifter » Mon Apr 15, 2019 12:56 pm

It kicked in but didn't continue. Got into workout n was lagging n dying so not that good really.

Much better with that 'fury' atleast u get a real energy buzz

LeeDaLifter
Posts: 233
Joined: Thu Mar 28, 2019 12:37 pm

Re: Kiiicccccckkkkkkiiiiinnnnnnnn. Iiiiiiinnnnnnnnnnnnnnn

Postby LeeDaLifter » Mon Apr 15, 2019 1:02 pm

I'll have some 'fury' later n get a real workout killed

LeeDaLifter
Posts: 233
Joined: Thu Mar 28, 2019 12:37 pm

Re: Kiiicccccckkkkkkiiiiinnnnnnnn. Iiiiiiinnnnnnnnnnnnnnn

Postby LeeDaLifter » Mon Apr 15, 2019 1:03 pm

I was even struggling with my warm up weights ffs, normally I struggle abit coz warm up but struggled extra hard

didsmith123
Posts: 56
Joined: Sat Feb 02, 2019 2:15 pm

Re: Kiiicccccckkkkkkiiiiinnnnnnnn. Iiiiiiinnnnnnnnnnnnnnn

Postby didsmith123 » Mon Apr 15, 2019 1:29 pm

its possible youve overdone it and the body has just gone no thank you and given up for the day....done it myself quiet a few times....full scooped up expecting to smash some personal bests....and after the initial wooohooo....couldnt lift a damn thing more than once ....it happens mate

LeeDaLifter
Posts: 233
Joined: Thu Mar 28, 2019 12:37 pm

Re: Kiiicccccckkkkkkiiiiinnnnnnnn. Iiiiiiinnnnnnnnnnnnnnn

Postby LeeDaLifter » Mon Apr 15, 2019 1:31 pm

didsmith123 wrote:its possible youve overdone it and the body has just gone no thank you and given up for the day....done it myself quiet a few times....full scooped up expecting to smash some personal bests....and after the initial wooohooo....couldnt lift a damn thing more than once ....it happens mate


Yer that's whats gan on. Ffs bro, pumps where looking good tho just didn't have it in me

LeeDaLifter
Posts: 233
Joined: Thu Mar 28, 2019 12:37 pm

Re: Kiiicccccckkkkkkiiiiinnnnnnnn. Iiiiiiinnnnnnnnnnnnnnn

Postby LeeDaLifter » Mon Apr 15, 2019 1:37 pm

didsmith123 wrote:its possible youve overdone it and the body has just gone no thank you and given up for the day....done it myself quiet a few times....full scooped up expecting to smash some personal bests....and after the initial wooohooo....couldnt lift a damn thing more than once ....it happens mate


.......... I even had to take a rest ........... After half a heavy set......... A fucking breather, 5 mins haha ....... Fucking joke bro

LeeDaLifter
Posts: 233
Joined: Thu Mar 28, 2019 12:37 pm

Re: Kiiicccccckkkkkkiiiiinnnnnnnn. Iiiiiiinnnnnnnnnnnnnnn

Postby LeeDaLifter » Mon Apr 15, 2019 3:03 pm

Now I feel buzz bro, alil itchy in hands but still atleast I'm maximum now


Return to “General Chat”

Who is online

Users browsing this forum: Beastmode, Seivad89 and 51 guests